Things Do Not Change Themselves.
We Change Them.
מוצרי צריכה וקמעונאות
Retail & Consumer Products
חברות קמעונאיות פועלות בסביבה תחרותית במיוחד. זוהי סביבה שמצד אחד "קשיחה" יחסית עם פריסת הסניפים ומצד שני עם מרחב תמרון רחב בכל הקשור לניצול ההזדמנויות באינטרנט ובבחירת תחומי הפעילות. חברות קמעונאיות שפועלות בחוכמה, יכולות לייצר מובילות בטווח הקצר והארוך כאחד.
מנהלים בכירים בתחום הקמעונאי חייבים להיות עם האצבע על הדופק. הם צריכים להכיר את קהלי היעד של החברה שלהם, להבין את הצרכים, להתאים את המוצרים עבור קהלי יעד אלו, לדייק את מאמצי המכירות, לגבש מדיניות מחירים "חכמה", לבנות מערך שיווק והפצה יעיל ומתוגמל, לגבש מדיניות פריסה והתרחבות, ולהגדיר מחללי צמיחה פוטנציאליים ועוד. כל זאת, בסביבה עסקית שלא מפסיקה להשתנות.
איך עושים את זה? הכל מתחיל ונגמר באסטרטגיה ובאופן היישום שלה.
הצורך באסטרטגיה לענף הצריכה
עם השנים, פיתחה יישום אסטרטגיות מומחיות לייבוא קונספטים קמעונאיים לישראל – וגם לפיתוח קונספטים קמעונאיים ייחודיים. הניסיון שלנו חוצה את מרבית ענפי המשק – מזון ומזון מהיר, דלק, חנויות נוחות, בנקאות, בתי מרקחת, מוצרי בניה, חנויות עשה זאת בעצמך ועוד. הידע שצברנו מאפשר לנו לסייע ללקוחותינו לבחון פוטנציאל לקונספטים קמעונאיים חדשים (גם כשמדובר בחברות בינלאומיות), לגבש אסטרטגיות חדירה ולתכנן פעילות צמיחה שכוללת מוצרים חדשים, סניפים (קונספט, פריסה, תפעול) ועוד.
אנחנו עובדים בצוותא עם חברות מקשת רחבה של מגזרים, על מנת לאפיין את הייחוד שלהן מול המתחרים. במקביל, אנחנו בונים הצעות ערך חזקות ללקוחות המועדפים וקובעים מדיניות מחירים/הנחות שתסייע למקסם הכנסות ורווחים. במקרים רבים, האסטרטגיה שלנו כוללת גם את מערך הסניפים. בעזרת מחקרים מעמיקים ותובנות מרחיקות לכת, אנחנו מבססים את המאפיינים המדויקים ביותר למערך הסניפים של רשתות קמעונאיות שונות, לרבות מיקומים, מדיניות פריסה, קצב צמיחה ותחומי פעילות.
חברות שמשווקות מוצרים בסביבה עסקית דינאמית, זקוקות לאסטרטגיה גמישה אך יציבה. למידע נוסף, קבעו פגישה בהקדם.