Things Do Not Change Themselves.

We Change Them.

אסטרטגיה רב ערוצית

Omnichannel Strategy

התפתחותם של ערוצים דיגיטליים – אינטרנט, סלולר, דוא”ל ורשתות חברתיות – לצד הדומיננטיות של סניפי המכירה ומוקדי השירות המסורתיים, מייצרים תמהיל חדש ומגוון של ערוצי התקשרות עם לקוחות. תמהיל זה מכונה “המהפכה הרב-ערוצית”.

ניהול רב-ערוצי יכול להיות בעל אפקטיביות רבה מאד עבור חברות וארגונים בתחומי פעילות מגוונים. הוא משפר את יכולתם לחזק את נאמנותם של הלקוחות, להתייעל מבחינה תפעולית ולהגדיל את שורת הרווח עקב טיוב האינטראקציות עם לקוחות הקצה. זה לא מפתיע, שבשנים האחרונות בחרו מרבית חברות השירותים בישראל ובעולם ברב-ערוציות כאסטרטגיה מובילה.

אסטרטגיה רב ערוצית 1
אסטרטגיה רב ערוצית 2

רב-ערוציות. מירב אפשרויות.
יישום אסטרטגיות מלווה את לקוחותיה בתכנון אסטרטגיה רב-ערוצית, על פי כל העקרונות המובילים של התפיסה. לאחר סיום שלב התכנון, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לנהל את פעילותם במגוון ערוצים במקביל, ולהפוך את הרב-ערוציות לתשתית שירותית ולעוגן מכירתי. במרבית המקרים, התוצאה היא דרמטית. הנוכחות במספר ערוצי תקשורת במקביל מגדילה את הנראות של החברה, מחזקת את המותגים הבולטים שלה, והופכת אותה לנגישה יותר ללקוחותיה.

אסטרטגיה רב ערוצית 3
אסטרטגיה רב ערוצית 4

ניצול ערוצי התקשורת הקיימים כבר מזמן אינו לוקסוס – מדובר בהכרח עסקי. איך עושים את זה נכון? דברו עם המומחים שלנו לאסטרטגיה רב-ערוצית. למידע נוסף, קבעו פגישה בהקדם.

אולי יעניין אותך גם...

אסטרטגיה שיווקית ותחרותית

ניהול לקוחות ותוכניות נאמנות

מכירות, שירות ושימור

דאטה ואנליטיקה

    צור קשר