Things Do Not Change Themselves.
We Change Them.
בנקאות
Banking
הבנקים בישראל מתמודדים עם אתגרים בלתי פוסקים. על מנת לשמר ואף לשפר את מעמדם בשוק, נדרשים הבנקים לנסח אסטרטגיה ברורה ביחס לפעילות הרגולטורית שיוצרת תחרות אגרסיבית, לאמץ את ההאצה הטכנולוגית כהזדמנות להתחדשות, ולבחון מודלים שונים למיקוד והתייעלות.
מיישמים איכות בבנקאות
יישום אסטרטגיות מסייעת לבנקים להיערך לעתיד. ביחד, אנחנו מנסחים מחדש את מערכת היחסים של הבנק עם לקוחותיו לשנים הקרובות, ובכך מייצרים מנועי צמיחה אפקטיביים. במקביל, אנחנו מנתחים תחומים, מגזרים וערוצים ספציפיים, ומשרטטים שינויים מרחיקי לכת ביחד עם מנהלים משדרות הניהול השונות בבנק. המומחיות שלנו כוללת:
- גיבוש אסטרטגיה לחטיבות קמעונאיות
- סינוף – התייעלות, פיתוח קונספטים, מבנה, תפעול, מיקומים ופריסה
- שרות ומכירות באמצעות מוקדי הלקוחות
- מעבר לשירותים דיגיטליים
- פיתוח אמצעי תשלום וכרטיס אשראי
- לקוחות – פילוח והצעות ערך, מיצוב, תוכניות שיווקיות למגזרים (פרימיום, פעילים בשוק ההון, צעירים, סטודנטים, חרדים, עולים, מיעוטים)
- מודלים של רווחיות לקוחות
- שת"פים קמעונאיים
- אסטרטגיה לתחום המשכנתאות
- ניהול הלקוחות – רב-ערוציות, שירות יוזם, תוכניות נאמנות
- אסטרטגיית הפעילות למגזר העסקים הקטנים
- מבנה ארגוני
רגולציה. טכנולוגיה. הזדמנות.
בימינו, תנאי הרגולציה החדשים יוצרים סביבה תחרותית שמחלישה את נאמנות הלקוחות, ובמקביל מגדילה את ציפיותיהם מהבנקים בהם הם בוחרים. עקב כך, הבנקים שואפים לייצר ערכים מוספים שיגדילו את רמות שביעות הרצון, תוך יצירת חוויית לקוח חיובית, עקבית ומבדלת. האמצעי המרכזי לכך היא טכנולוגיה.
ביישום אסטרטגיות, אנחנו תופסים האצה טכנולוגית כהזדמנות. לערוצים דיגיטליים יש פוטנציאל אדיר לשיפור חוויית השירות, להעצמת היעילות הארגונית, ולהגדלת הרווחיות – מבלי לוותר על היחס האישי והאנושי. ביחד עם הנהלת הבנק, אנחנו מנתחים מגמות טכנולוגיות עתידיות שצפויות להשפיע על המערכת הבנקאית, נערכים לשיפור מערך הרב-ערוצי של הבנק, ובונים אסטרטגיה לפיתוח מוצרים חדשים לחטיבות השונות.
בסביבה התחרותית של היום, הבנקים המובילים יכולים למצוא את עצמם הרחק מאחור. ביחד, נוכל ליישם אסטרטגיות נבונות שמתאימות לעידן הנוכחי ושרואות שנים קדימה.